Utama > Al Beloot, Ucap Selamat > Result Dah Keluar !!!

Result Dah Keluar !!!

Salam dari laci ketiga….

Pagi-pagi buta masa tengah breakfast, Rosdi call aku. “Woit, ko dah tengok result kau ke belum ?” Aku terus on pc. Kecut gak perut sebab satu paper tu memang glamor dalam bab fail-mengefail dan ulang-mengulang hahaha… ssshhh.. aku punya jantung tak tahu nak kata pe laa.. apa yang ade kat dalam semua terkeluar rasanya.. hahaha.. tak pernah aku rasa berdebar macam ni.. melebihi orang dating gitu.. orang dating pun tak berdebar macam ni.. lalala~

So tengok2.. adehlaa.. tak sampai target.. dush3…. ok la. Ingat dapat A. Hampeh. Tapi oraittlah tak fail dan tak mengulang.

Target aku? No target, just want to finish it with a good result je… mana boleh target tinggi-tinggi.. sebab aku tahu laa aku macam mana hahaha.. liat sikit nak baca buku.. akhir-akhir baru nak baca.. kan dah result jadi macam ni dah.. hehe.. .. whatever pun, aku bersyukur.. alhamdullillah… Tahniah pada kengkawan yang berjaya melepasi halangan pertama ini !

Giatkan usaha di semester baru ini….

Si Beloot : hehehe.. adakah aku kecik hati dengan result ku? huhu

  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

