Utama > Al Beloot, Puisi & Lagu, Santai > Terkenang Semasa Dulu

Terkenang Semasa Dulu

Salam dari almari….

Aiseh dah jadi macam blog lirik dan lagu la pulak blog ni. Tapi xpe asal ada manfaatnya. Bukan sengaja nak ubah tapi cuma mahu lari dari kebiasaan. Sesekali  mengembalikan kenangan zaman dulu-dulu bila dengar lagu2 otai. Rockers jugaklah dulu. Group paling minat , Wings. Ntah naper. Pasal admire suara jantan Awie. Selalu jugaklah tiru tapi tak sampai pun. Hampeh. Kalau kenang balik zaman tu, syok jugak. Yelah zaman tengah naik. Tengah cari identiti. Semua nak buat, semua nak ikut. Nasib baik tak tersasar. Pegangan agama tetap membentengi diri.

Orang seluar ketat, kita seluar ketat. Orang jaket biru kita ikut jaket biru. Orang simpan rambut panjang, kita simpan ekor panjang. Yelah nak simpan rambut, sekolah lagi. Simpan ekor je, sorok dalam songkok. Janji rock….Hahahaha.

Itu lagu yg sinonim ngan jiwa rock masa tu. Sape nyanyi. Wings lah saper lagi….Enjoy.

Aku tak peduli aku akan rock sampai tua…. SI BELOOT.

  1. zailiza
    Oktober 8, 2009 at 11:35 pm

    wa caya sama lu beb…ke.ke.ke..Rock santai bro

    • Oktober 9, 2009 at 11:35 am

      Aku Amy ! Rock never die… beb. Hahahaha

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: