Utama > Puisi & Lagu > Aku Bahagia Menemui Mu

Aku Bahagia Menemui Mu

Andai kau ragu

Tanyalah pada hatimu

Hanya hatimu

Yang bisa mengemudikanmu

Ke arah yang sebenarnya

Ingin engkau tujui

Sebelum kau

Dihanyutkan gelora

Tanya hatimu

Ketulusan lamaranku

Kerna hatimu

Bias berikan petunjuk

Bahwa tak berdusta

Pabila melafazkan

Ku lafazkan….. Cinta ku untuk mu

Usahlah kau percaya

Sepatah pun kata-ka

Selagi hatimu

Belum membenarkannya

Kau dan aku

Asalnya satu

Lama terpisah

Kini bertemu

Bukan sedih bukan pilu

Aku menangis kerna rasa syukur

Bukan sedih bukan pilu

Aku bahagia, kerna

Menemuimu

Aku bahagia…..ah

 

Kategori:Puisi & Lagu
  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

